Depozycjonowanie stron

Rozkręcając business w Necie musimy zdawać sobie sprawę z tego, że konkurencja będzie chciała nas osłabić, nierzadko stosując szczególnie nieuczciwe posunięcia – nie wyłącznie przy użyciu depozycjonowania stron w Google, ale też dodawanie negatywnych opinii o naszej korporacji na szanowanych portalach, blogach lub forach branżowych. Rosnąca świadomość internautów sprawiła, iż nim zdecydują się podpisać z określoną marką umowę, uprzednio szukają o niej danych wpisując w wyszukiwarkę frazy takie jak: nazwa firmy + opinie, nazwa firmy + referencje itp. W sytuacji gdy niekorzystna nam opinia trafi na szanowany portal występuje duże prawdopodobieństwo, że zajmie ona czołowe lokaty w rankingach wyszukiwarek na frazy związane z opinią naszej marki. Problem jest tym większy, bowiem przeważnie właściciele takich serwisów nie są skłonni do usuwania tej skąd inąd niesprawdzonej informacji. propozycja depozycjonowanie stronJak sobie z tym radzić? Najwłaściwszym sposobem jest zintegrowanie działań związanych z pozycjonowaniem i depozycjonowaniem stron.

Nasze działania opieramy na wykonaniu min. 10 serwisów tematycznych na jakich umieszczamy pozytywne dane o danej firmie, usłudze – następnie promujemy je na wybrane wyrażenia kluczowe, na które do współczesnej chwili widniały negatywne opinie. Działaniom depozycjonowania podlegają te strony na których możemy napotkać nierzetelne, złe informacje. Naturalnie tego typu zabieg nie działa na niekorzyść naszej konkurencji i w żadnym wypadku nie może być traktowany jako wykroczenie. Dzięki takim zabiegom osiągamy synergiczny efekt; depozycjonujemy negatywne opinie – promujemy te dobre. Na specjalnie przygotowanych stronach posiadamy pełną kontrolę nad opiniami dotyczącymi naszej marki. Komu zlecić depozycjonowanie złych opinii? Wszelkie działania z zakresu depozycjonowania należy zlecić profesjonalistom z odpowiednią wiedzą i narzędziami do skutecznego i prawidłowego realizowania całego procesu, który musi opierać się na sprawdzonym wzorze: Dogłębna analiza fraz i wyrażeń na jakie opinie o naszej firmie wyświetlają się wysoko w wynikach organicznych wyszukiwarek. Wykonanie min. 10 stron tematycznych na których piszemy dobre opinie o produktach i usługach wskazanej firmy Pozycjonowanie stron tematycznych na określone wcześniej frazy, przez zamieszczanie materiałów ze słowem kluczowym jako opisem linku.

Depozycjonowanie negatywnych opinii, komentarzy czy postów. Monitoring wyników Żeby uzyskać efektywne i trwałe wyniki z depozycjonowania stron należy ten proces powierzyć doświadczonym i sprawdzonym ekspertom, którzy zadbają o wszelkie szczegóły procesu. Jeśli potrzebują Państwo pomocy w usunięciu niekorzystnych informacji o swojej firmie chętnie udzielimy wsparcia. Kontakt telefoniczny 532-003-560 bądź mailowy biuro@rankit.pl