Wizerunek firmy w Internecie

Popraw wizerunek w Internecie swój lub swojej marki. Specjalizujemy się w kreowaniu wizerunku i ochronie wizerunku w Necie. Zapewniamy ciągły monitoring Internetu co gwarantuje zarządzanie nim w czasie rzeczywistym. W wypadku pojawienia się sytuacji krytycznych wspieramy w opracowaniu strategii i wygaszeniu ich negatywnych efektów. Gwarantujemy wsparcie w internetowych działaniach marketingowych, w doborze mediów oraz narzędzi marketingowych. Zapewniamy swobodny kontakt ze ekspertami w zasadzie outsourcingu marketingowego. Pozwól nam zbudować wartościowy wizerunek w sieci – dzięki unikalnej wiedzy z dziedziny e-PR, prawa oraz relacjom z właścicielami serwisów, zapewniamy korporacjom i jednostkom publicznym skuteczną ochronę dobrego imienia. Na życzenie klienta usuwamy negatywne opinie i czyścimy wyniki wyszukiwania Google.

Jeśli Twój wizerunek w Necie jest nadszarpnięty w rezultacie oskarżeń i wpływa to źle na Twój wizerunek, jesteśmy dla Ciebie idealnym partnerem. Tworzenie korzystnego wizerunku otworzy przed Tobą kolejne perspektywy biznesowe, a dzięki naszemu doradztwu w obrębie e-PR i marketingu internetowego rozwiniesz własny biznes umacniając pozycję na rynku. Budowanie wizerunku w Internecie jest procesem polegającym na dobrym wykorzystaniu dostępnych kanałów komunikacji. Efektywne tworzenie wizerunku wymaga ustalenia kim/czym osoba, firma, marka ma być i jak chcesz by była postrzegana. Wszystkie działania jakie podejmujesz w celu realizacji tych ustaleń tak żeby dotarły do znaczniejszej świadomości konsumentów to własnie tworzenie wizerunku. Posiadasz pełny wpływ na takie aspekty swojej pracy jak oferta, logo, prezentacja produktów, procesy handlowe. Kształtowanie obrazu w Internecie łączy się natomiast z dodatkowymi czynnikami jakie należy wziąć pod uwagę. Zasadnicze elementy takie jak strona internetowa, prezentacje, działania marketingowe są elementami prostymi do udoskonalenia, jednak to co na temat naszej marki piszą inni wymaga kompletnie odmiennego stanowiska.

W tym kontekście budowanie wizerunku w Internecie polega przede wszystkim na weryfikacji komunikatów na Twój temat oraz ich ocenie, a potem modyfikacji. Przykładowymi kanałami dotarcia są Google, branżowe fora internetowe, portale specjalistyczne, serwisy oceniające. To w tych miejscach Twoi ewentualni klienci, partnerzy biznesowi pytają kim jesteś a jak Cię widzą tak Cię piszą. Toteż Nasza strategia dla marki odbieranej jak marka osoby, spółki, towar bądź usługa gwarantuje również wsparcie w tworzeniu kanałów dotarcia do informacji.